Grąžinimo garantija ir garantinis remontas

Jei nusipirkote prekę ir pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 14 kalendorinių dienų nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.

Prekių grąžinimas

Mes siekiame, kad būtumėte patenkinti pirkiniais ir mūsų darbu. Gavę siuntinį, atidžiai jį apžiūrėkite. Jei, pristačius jūsų prekę, pastebėjote, kad ji sugadinta, ir norite ją grąžinti, prašome susisiekti su mumis el. paštu arba telefonu nedelsiant ir pateikti tokią informaciją: įsigytos prekės ir jos užsakymo numerį, taip pat nurodykite grąžinimo priežastį (sugadinta, ne ta prekė, ir pan.). Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Prekė turi būti nenaudota, nepažeista. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Mes ar Mūsų atstovas nepriima daikto grąžinimui.

Garantijos

Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai. Visos garantinės sąlygos (garantinis terminas, telefonai ir kt.) yra nurodytos garantiniame talone. Pateikdami prekę garantiniam remontui būtinai pateikite pirkimo dokumentą (lizingo dokumentai ir kt.) ir užpildytą garantinį taloną. Garantinio aptarnavimo metu pakeitus remontuojamą sugedusį komponentą kitu, garantinio aptarnavimo laikotarpis naujai įrangai nepratęsiamas ir nepradedamas skaičiuoti iš naujo. Užsakovas patvirtina, kad įrenginyje esanti programinė įranga yra legali. Atsakomybė už nelegalios programinės įrangos naudojimą tenka įrenginį remontuoti pateikusiam asmeniui. Garantija netaikoma programinei įrangai ir informacijai, saugomai kompiuterinės įrangos kaupikliuose. Rekomenduojame pasigaminti ir nuolat atnaujinti informacijos kopiją. Prekė garantiniam aptarnavimui nebus priimta jeigu neturėsite pirkimo dokumento ir garantinio lapo.

 

Garantiniam remontui iš „Nesiojami.lt“ pirktas prekes galite pateikti šiuo adresu: J. Balčikonio g. 3, Vilnius; Telefonas: +370 5 2195763 , el. paštas: info@nesiojami.lt

Gali būti išrašyta sąskaita už diagnostiką ir transportavimą (jei šios paslaugos bus suteiktos), jei:
• Gedimas dėl vartotojo kaltės ir klientas atsisakė mokamo remonto.
• Neužfiksuotas gedimas.
• Problema dėl netvarkingos/neoriginalios OS.

Diagnostikos kaina 20 Eur su PVM. Transportavimo išlaidos: 5 Eur su PVM

 

NESIOJAMI.LT

J. Balčikonio g. 3, Vilnius

Telefonas: +370 5 2195763

el. paštas: info@nesiojami.lt

Kad užtikrintume sklandų svetainės veikimą ir galėtume pagerinti Jūsų naršymo patirtį, svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Slapukų informaciją galite pakeisti naršyklės, kurią naudojate, nustatymuose. Daugiau apie slapukus skaitykite privatumo politikoje.