Grąžinimo garantija ir garantinis remontas

Views: 107

Jeigu būsite nepatenkintas preke, Jūs turite teisę atsisakyti sudarytos sutarties per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nenurodydamas jokios priežasties, tačiau:
Prekė turi būti originalioje nesugadintoje pakuotėje ir su visomis dalimis, buvusiomis komplekte (su priedais, aksesuarais, laidais ir pan.). Jeigu akcijos metu kartu su preke buvo pristatyta dovana, grąžinant prekę, turite grąžinti ir dovaną. Jūs būtinai turite išsaugoti ir grąžinant prekę mums pateikti PVM sąskaitą-faktūrą, kuri patvirtina prekės įsigijimą.

Prekė turi būti nesugadinta, be mechaninių ar matomų pažeidimų ir nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, be dulkių, maisto likučių, neprisvilusiu paviršiumi, be kalkių nuosėdų, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai), be išvaizdos pakeitimų, nebūtinų norint apžiūrėti gautą daiktą. Prekė turi būti nenaudota ir įjungta / aktyvuota.

Prekė turi būti grąžinta nedelsiant ir bet kokiu atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pirkimo (gavimo) dienos. Termino bus laikomasi, jei prekę grąžinsite per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų Jūs ar Jūsų paskirta ar įgaliota trečioji šalis. Jūs turite teisę patikrinti prekių savybes tiek, kiek tai įmanoma padaryti, būtent patikrinti prekes išvaizdą, siekiant nustatyti jų savybes, o ne kitais tikslais, neaktyvuojant, neinstaliuojant. Atminkite, kad esate atsakingas už daikto vertės sumažėjimą.

 

Garantijos

Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai. Pateikdami prekę garantiniam remontui būtinai pateikite pirkimo dokumentą (lizingo dokumentai ir kt.). [SVARBU!]  Prieš pristatant kompiuterį į garantinį servisą, Jūs privalote pasidaryti svarbių duomenų kopiją savo laikmenose, kadangi oficialus garantinio serviso centras negarantuoja, jog remonto metu duomenys bus išsaugoti. Kompiuteris turi būti pristatytas kartu su kompiuterio pakrovėju. [SVARBU!] Garantinio aptarnavimo metu pakeitus remontuojamą sugedusį komponentą kitu, garantinio aptarnavimo laikotarpis naujai įrangai nepratęsiamas ir nepradedamas skaičiuoti iš naujo. Užsakovas patvirtina, kad įrenginyje esanti programinė įranga yra legali. Atsakomybė už nelegalios programinės įrangos naudojimą tenka įrenginį remontuoti pateikusiam asmeniui. Garantija netaikoma programinei įrangai ir informacijai, saugomai kompiuterinės įrangos kaupikliuose. Rekomenduojame pasigaminti ir nuolat atnaujinti informacijos kopiją. Prekė garantiniam aptarnavimui nebus priimta jeigu neturėsite pirkimo dokumento.

 

Garantiniam remontui iš „Nesiojami.lt“ pirktas prekes registruokite el. paštu: info@nesiojami.lt

Gali būti išrašyta sąskaita už diagnostiką ir transportavimą (jei šios paslaugos bus suteiktos), jei:
• Gedimas dėl vartotojo kaltės ir klientas atsisakė mokamo remonto.
• Neužfiksuotas gedimas.
• Problema dėl netvarkingos/neoriginalios OS.

Diagnostikos kaina 30 Eur su PVM. Transportavimo išlaidos: 10 Eur su PVM

 

NESIOJAMI.LT

Telefonas: +370 5 2195763

el. paštas: info@nesiojami.lt

Kad užtikrintume sklandų svetainės veikimą ir galėtume pagerinti Jūsų naršymo patirtį, svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Slapukų informaciją galite pakeisti naršyklės, kurią naudojate, nustatymuose. Daugiau apie slapukus skaitykite privatumo politikoje.